INREDNING / STYLING

INREDNING / STYLING


söndag 30 augusti 2009

Intryck





































Ett besök på Formex innebär otroligt många intryck, många beslut som skall tas på kort tid.








Nytta och nöje skall förenas. Varje år säger jag till mig själv, att nästa år skall ta flera dagar på mig. Den första dagen bör man gå runt och spana, känna in och bara njuta. Andra dagen bör man försöka bestämma sig, för att sedan sista dagen se efter om det inte fanns något som man missat!! I år var jag inte alls i form för Formex trodde jag, men väl där, blev det en Formex att minnas!! Först några bilder från idéutställningen som alltid brukar vara inspirerande.








Roligt att se många av de leverantörer jag har representerade! Känns som jag inte tänker helt fel!

Inga kommentarer: