INREDNING / STYLING

INREDNING / STYLING


fredag 11 september 2009

Bomässa








































Nu har jag klarat av första dagen på Bomässan i Linköping.

Kommer att vara på Cloetta center även lördag 10-17 och söndag 10-17.
Lite pirrigt var det allt att stå bredvid Com Hem, Swedbank, Målerihantverkarna etc.
Men jag fick ett mycket positivit mottagande. Många besökare uppskattade min monter och ville se mer av inredning när de besöker en Bomässa. Välkomna till min lilla monter om ni har tillfälle!!!







3 kommentarer:

Stjärnor & Champagne sa...

Ser bra ut vännen...Hoppas att det går bra för dig.
Kramkram Anne

Anonym sa...

Hej - det ser ju jattefint ut Sassa!
Valdigt mycket fina saker - alskar de dar rod vit prickiga kopparna pa sista bilden. Underbar julklapp.
Ska forsoka komma ner till din butik nar vi ar hemma i December.
Kram
Charlotta

PS> Har inte hunnit skriva sa mycket da min dotter har varit akut sjuk och legat pa sjukus. Hemska dagar med oro och vaka vid hennes sida. Tank pa oss..

Unknown sa...

Sassa
Du är fantastisk. Det ser så fint ut. Nästan så att jag tar bilen ner till Linköping.
kram Agneta