INREDNING / STYLING

INREDNING / STYLING


onsdag 23 september 2009

Fel forum


I går kväll var jag på fel plats i NorrköpingBomullsfabriken. Skulle visa 20 bilder och prata i 20 sekunder till dessa bilder.
Hade valt ut bilder från när min syster och jag fotograferade inför kommande hemsida och inredningsuppdrag. Tyckte att idèn var bra. Men det blev platt fall. Kände mig helt fel!!!!!!! Bildernas färger blev fel. Det var inget som stämde. Jag som brukar kunna hitta ord , speciellt när ämnet ligger mig varmt om hjärtat, blev närmast stum. Usch så jobbigt det blev!!
PECHA KUCHA heter denna tilldragelse. Idèn är säkert bra och alla andra var intressanta och roliga, men det passade inte mig !!!Visade bl.a denna bild.
Har ni varit med om något lika pinsamt så vet ni hur det känns!
Berättar om dagens vedermöder i morgon ! Nog med elände!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej - ja usch visst ar det hemskt nar det bara inte stammer!
Har varit med om det manga ganger via jobbet da jag ofta stod framfor stora kundgrupper och presenterade marknadsforings strategier och material.. Ibland nar man inte sin publik men jag larde mig att inse att det ar 'a two way street' och att man inte kan gora ett gott arbete om man inte har en publik som ar beredd att stracka ut handen.. Du gjorde helt sakert ratt men till fel publik. Dumma dom!

Kramar
Charlotta