INREDNING / STYLING

INREDNING / STYLING


måndag 28 september 2009

I mitt nästa liv





















En BUTIK som denna, skulle jag kunna tänka mig i mitt nästa liv.!! För det finns väl ett liv efter detta ??
Nej, det gör det naturligtvis inte, så det är bara att förverkliga allt nu ! Det är bara det att i morgon hittar jag säkert en annan helt fantastisk inredningsbutik som jag också vill ha !!
Det är nog bäst att lugna ner sig och tur i oturen så hjälper min nyopererade fot mig att sansa mig !!!
Har ni också vilda drömmar ??? I så fall vilka??

2 kommentarer:

Anonym sa...

Underbar butik!! Vad heter den? Vart hittade du den? Questions questions!! Finns liknande harligheter har i Sydney som ocksa har unerbara'French Provincial' antikviteter... Skall 'blogga' om detta sa du far se.. Vill ocksa ha - i detta liv! (Snalla Tomten!!)

Kram
xCharlotta

Cecilia sa...

Ha, hos mig känns det som "ditt nya liv". Jag har ett sådant äkta gammalt ekskåp, arvegods. Det gick inte att baxa in i vårt nuvarande hus, så vi fick tillkalla en lift som tog in det via balkongen. Får väl göra likadant när vi flyttar igen till sommaren. Kram!