INREDNING / STYLING

INREDNING / STYLING


tisdag 13 oktober 2009

Anne (Stjärnor & Champagne )


Anne med den fina bloggen www.stjarnorochchampagne.blogspot.com måste bara ge dig en bukett med rosor.

Du gör så mycke´reklam för min lilla butik i din blogg.
Inspirerar mig och gör mig på gott humör! Tack Anne!!!
Som häromdagen då du sa: Du måste få fart på kommentarerna till din blogg!!!!!! Måste själv bli bättre på att kommentera precis som du..
Roligt vore det om fler gav sig till känna !! Jag är så nyfiken på alla som läser min blogg!!!! Det går nämligen upp och ner med inspirationen. Jag behöver ert stöd !!

2 kommentarer:

Stjärnor & Champagne sa...

Hahaha vad paff jag blev här, skulle gå in och kommentera Monikas bok och så dök detta upp, hihi. Vad go du är och klart att du skall ha massor massor av reklam för att det är du Sassa som är så snäll, go och omtänksam. Tack snälla för den x-tra biten på tyget, nu tror jag att jag syr 50x50 istället för 40x40 som tjejerna har kommenterat. Hm nu skall jag bara släpa fram min symaskin, suck så trist att sy kuddar.

Kram till dig/ Anne

Sara sa...

Håller med dej, man ser på statistiken att man har en hel del dagliga läsare men man måste nog vara uppe i tusentals för att få mycket respons. sen kommer man på sig själv med att vara riktigt usel på o kommentera själv.... hoppas du får en mysig helg å någon gång snart ska jag dra med mama o besöka din affär! Kram Sara