INREDNING / STYLING

INREDNING / STYLING


lördag 24 oktober 2009

Tick, tack.....
























































Tiden tickar på riktigt bra..... år, läggs till år. Nästa vecka skall jag, nästa vecka skall jag, imorgon skall jag. Jag är bra på att skjuta upp saker, åtminstone de saker som inte är så angenäma. En sak har jag emellertid blivit bättre på ju äldre jag blivit och det är att njuta av den dag som är.
Idag har jag firat 2-årskalas med en massa trevliga kunder som verkar trivas i min butik och uppskattar mitt sortiment. Det gläder mig verkligen!!! Imorgon går vi in i vintertid på riktigt! Utemöbler tas in ,klockan ställs tillbaka!!!

väggklocka från http://www.porthouse.se/

2 kommentarer:

Cecilia sa...

Ja, tiden går och vi med den. Stort GRATTIS på födelsedagen! Ônskar Dig många nya sköna dagar och år!
Klem fra Norge og Cecilia

Stjärnor & Champagne sa...

Haha jag var där.../ Kram A