INREDNING / STYLING

INREDNING / STYLING


onsdag 18 november 2009

Skyddsängel



Idag har allt gått käpprakt åt skogen. Bakverken blev totalt misslyckade , ( jag som faktiskt brukar vara en fena på att baka), symaskinen la av precis när jag var på väg att göra färdigt 3 veckkuddar. Var på sluttampen och allt det jobbiga mätandet var över, då står maskinen och trampar på samma ställe. Har rengjort den, startat felsökningen enligt konstens alla regler. SYMASKINEN har säkert gjort sitt efter alla dessa år!!


Jag behöver en skyddsängel, helt klart.LJUVLIGATING har denna i silver och pärlor
som är helt underbar. Jag har bestämt mig. Jag skickar efter en liten skyddsängel, då blir livet säkert lite lättare!! Det kan väl inte underlätta med lite mindre stress, eller?????

1 kommentar:

Stjärnor & Champagne sa...

Går en sak snett så brukar resten göra det också, suck. Vad tråkigt vännen. Då tar jag sakerna på julmarknaden. Ja herregud just nu vet jag inte vad vi håller på med. Även nytt objekt på frdag lunch...
Kramkram Anne