INREDNING / STYLING

INREDNING / STYLING


fredag 30 april 2010

VALBORGSMÄSSOAFTON = NYA TIDER

I lantliv nr 5 fanns denna underbara bild på dessa kuddar. DE MÅSTE JAG HA !! Så kände jag !!! Får väl bli en av mina nyheter i höst!! DAYHOME



Den blå färgen är på tapeten igen. Det går några år och så...........älskar vi allt blått över allt annat. Det här med trender är intressant. Trendanalytiker går nog hand i hand med ekonomiska intressen, tyvärr!! Trender kommer inte till bara av en tillfällighet.


Denna bild från samma tidning, får också vara med. Jeansklänningen är frånNYGÅRDSANNA Anna Bengtsson bor i Linköping bara två gator ifrån mig, inte illa !
Hon är ju helt otroligt duktig och har hittat sin stil och håller kvar vid den trots modets svängningar. Det tycker jag är strongt!!















































3 kommentarer:

Bitte sa...

Åh vad härligt !! En tyg shop i min närhet !! Kommer direkt. Fin blogg med en stil jag gillar måste bläddra vidare /Bitte

Stjärnor & Champagne sa...

Hm sa ju det vännen, Day...
Kramkram A

purple area sa...

Så snyggt och fräscht med det blå!!