INREDNING / STYLING

INREDNING / STYLING


söndag 13 juni 2010

Zetas Finsmakarens trädgård

Det finns handelsträdgårdar och sedan finns det handelsträdgårdar. Zetas är den finaste av dem alla. Varje år tar vi en tur till denna underbara, inspirerande mötesplats för alla som älskar att försköna sin trädgård, balkong eller bara fräscha upp sitt hem med blommor och passande inredningsprodukter. Jag blir alltid inspirerad och viktigast av allt jag vill aldrig gå därifrån. Miljön är så vilsam, man kan alltid hitta sitt eget lilla hörn och bara njuta av växtligheten och alla vackra arrangemang.




























Victoria Skoglund som ofta är gäst i Godmorgon programmen i TV 4 har skapat denna oas. Den är alltid välbesökt, fullt med folk som får goda råd av den kunniga personalen. Åk dit , du blir inte besviken!!!
http://www.zetas.se/









1 kommentar:

Aratorps Lena sa...

Ja, underbart var ordet! Jag stannade till där när jag åkte upp till Stockholm sist. Åkte tidigt hemifrån och byggde upp ett sug efter fika. Hade en trevlig, rofylld stund i deras fik... Och vilken härlig butik!

Ang dina frågor om Artwood så är det kuddfodralen som går allra mest, men även dukar och servetter. Framför allt i denim. Vintageserien är en riktig hit... Och jag har fått kika på höstens nyheter. Mumma! Möblerna håller bra pris, tycker jag. Det är ju inte lika mycket påslag på möbler, dock... Jag säljer mest vita trämöbler och rottingfåtöljer. Kramis!