INREDNING / STYLING

INREDNING / STYLING


lördag 11 december 2010

Ett helt varuhus!

Ett helt varuhus fyllt till bredden av allehanda produkter. Det gäller att hålla huvudet kallt och hitta en stil och följa den. Kanske ta ut svängarna lite grann och göra det där lilla extra så att det känns fräscht och inbjudande!

Gillar verkligen denna matsalskombination, men vill gärna ha ett runt matbord som kan förlängas vid behov. Lite mjukare känsla med ett runt bord !
Visst blir man glad när man ser denna kombination av ränder och blommor!








Snygga soffbord är verkligen inte lätt att hitta. Detta passar fint till skåpet och fåtöljerna. Lugnar ner , med bra funktion ( hylla under för tidningar etc. ) rent och snyggt, tycker jag.




Ett snyggt, nätt skåp som är ett litet konstverk i sin enkelhet.





Visst är den fin den nya randiga Ektorpsstolen. Lite New England, känns lite lyxig och framförallt fräsch.






Gardiner vill jag ha i blåvitt. Jag vill inte ha enfärgade utan lite mer vågat. Exakt hur de skall se ut bestämmer jag när allt möblemang är på plats! Detta är just nu ett av mina förslag som mitt huvud är fullt av !
OBS! Detta är en av stilarna jag funderar på! Fler exempel kommer !!!






Inga kommentarer: