INREDNING / STYLING

INREDNING / STYLING


torsdag 23 december 2010

TACK alla för i år!


Nu vill jag tacka alla kunder, vänner, nära och kära för 2010


Allt blir inte riktigt som man tänkt sig. Det gäller bara att hänga med och inte tappa fokus, att göra så gott man kan och lite till....................och verkligen tro på det man gör!! Med dessa ord önskar jag Er alla en GOD JUL och fantastiskt GOTT NYTT ÅR! Nu tar jag ledigt från bloggen och jag lovar att jag har massor med nytt att berätta, när vi ses nästa gång! NYFIKNA ??? Det ska ni vara !!!!!!!
Texten kommer från SEBLESTER

4 kommentarer:

Charlotta Ward sa...

Hej Sassa,

Det ar sent pa kvallen pa julafton och jag vantar pa att kunna ringa hem till min syster dar alla ska samlas hemma i Sverige.

Ville bara titta in och onska dig och dina en riktigt God Jul och ett gott slut pa 2010!

Ser fram emot att ses under 2011, da vi flyttar till Sverige under sommaren.

Stor kram

x Charlotta

Stjärnor & Champagne sa...

Mmm jag vet, jag vet:) Hoppas att ni har det bäst där jag älskar att vara:) Kramis A

Cecilia sa...

Gott Nytt År 2011 och lycka till med det nya året!

Mrs M sa...

Hej! Jag ramlade in här från google, hoppas att du kommer tillbaks till bloggen snart! Vilken härlig inredning du har gjort i visningslägenheten, tapeten var underbar.
Gott nytt år!