INREDNING / STYLING

INREDNING / STYLING


söndag 16 januari 2011

Loppmarknad i Pasadena

Visst är det lycka att gå på en loppmarknad. Rätt som det är dyker det upp en sak som bara står där och säger: jag vill komma hem till dig, ta hand om mig!! Den här klockan ville hem till Sarah. Det fanns två stycken. Jag blev också förälskad i den, men den vägde flera kilo, så den fick vara. Ett tufft beslut!
Fint stilleben av formpressade vaser.

Ett fynd, ROYAL COPENHAGEN för 10 dollar ( ung. 70kr ). Men besvikelsen var stor när kaffet rann ut ur en osynlig spricka! Men nu vet jag vad Sarah önskar sig. Hoppas på kommande loppmarknader, för enbart en kopp kostar över tusenlappen!


Nycklar så vackert, i all enkelhet!


Dessa två ljusstakar ville hänga med mig hem till gamla Svedala. Lite lustiga, men med lite vit färg blir de nog fräscha!!
För 7 dollar kan man ju chansa, eller hur??


Mycket skräp finns det på loppmarknader, så det blir extra roligt när säljaren ansträngt sig med fina arrangemang som detta.
Detta gav mersmak. Kul att hitta saker som roar oss båda två lika mycket!!
FLEAMARKETPASADENA









2 kommentarer:

Stjärnor & Champagne sa...

Snyft ja...Kul för er men inte för oss andra/ Kram

MARIA sa...

Sassa

Va roligt, varmt lycka till! Vi tar en lunch i framtiden. Kram Maria