INREDNING / STYLING

INREDNING / STYLING


onsdag 30 mars 2011

STRÖMGATAN 4 har bara öppet imorgon 17-19 !!!

TACK , alla underbara kunder och alla ni som stöttat mig under denna tid  jag har haft STRÖMGATAN 4, här i Linköping. Nu kommer jag att skriva mer om vår nya tillvaro här på bloggen. SÅ, stanna kvar och läs om allt som händer, de kommande månaderna. De flesta skriver om hur de flyttar till ett nytt hus. Jag kommer att rapportera om hur det är att söka bostad i storstaden , med allt vad det innebär! Drömmen om den stora flotta lägenheten lär inte bli sann, men litet men naggande gott, kan även det vara helt ok. Vi får se vad det blir??? Spännande ,blir det hur som helst !!
 SISTA DAGEN i morgon för att fynda på STRÖMGATAN!!  17-19 NI SKALL ALLA VARA HJÄRTLIGT VÄLKOMNA!

1 kommentar:

Stjärnor & Champagne sa...

Hoho raring...Klart att du kommer att få en fin lägenhet:) Kramkram A
Pst..Finns det ngt kul kvar till mig? Kram Anne