INREDNING / STYLING

INREDNING / STYLING


söndag 17 juli 2011

Testad och betyget blev MVG

Nu har jag testat och bedömt denna skönhet som heter Kitchen Aid i en veckas tid, för det går ju inte att bara gå efter utseendet!!! Underbart enkel att använda, nästan genialiskt enkel i jämförelse med alla andra hushållsmaskiner jag ägt.


Nu bunkrar jag med matbröd i frysen. Här på ön har vi en liten butik vid färjelägret, annars måste vi åka bilfärja antingen till Blidö , där det finns en mycket fin ICA butik eller ge oss av till den "stora" staden Norrtälje som har allt!! Noll- åttorna har anspråk ,som heter duga när de vistas på sina landställen. Perfekt, för det finns ett stor utbud.
MEN jag älskar att baka och fylla frysen med HEMBAKAT , så denna Kökshjälp är verkligen till nytta. och pryder sin plats i köket .

5 kommentarer:

Cecilia sa...

Bra! Jag har just köpt en sådan, en knallröd, och ska hämta den i morgon.
Kram från Cecilia, som fortfarande packar upp.
Ha det så skönt på landet!
Vi njuter i fulla mått här i Skåne.

Sassa sa...

Du har gjort ett bra köp!! Jag är mer än nöjd som du ser!!!
Bunkrar upp inför son och sonhustrus hemkomst. Vi längtar så vi spricker<<<3

Sassa sa...

Toppen att ni trivs på lite sydligare breddgrader!!

Chris sa...

Jag har funderingar på att köpa en! Har inte kommit så långt ännu, men det blir väl problem att välja färg......!?/C

Sassa sa...

Ett angenämt bekymmer: att välja färg på Kitchen aid. Hur som helst är den toppen!!