INREDNING / STYLING

INREDNING / STYLING


söndag 3 juli 2011

YXLAN- FÅGELBRO





Tre färjor, ja ni läser rätt.!!! Färja NR 1 från Yxlan till Furusund. Färja NR 2 Vaxholm- Rindö  , därefter Färja Nr 3 till Värmdölandet. Målet var Fågelbro nära vattnet, FÅGELBROHUS  med egen golfbana, krog,hamn, pool, tennisbana. Läcker miljö, där alla har sin egen lilla golfbil parkerad utan för dörren. Speciell miljö och en varm dag som denna helt perfekt. Tur att vi har nära släktingar som bor där numera. Finns inget härligare än att uppleva nya miljöer. Guldstunder i livet är inget dåligt att samla på!!

3 kommentarer:

Chris sa...

Hej Sassa! Vilken underbar miljö bara att NJUTA! Jag var med min dotter i Din fina affär några ggr.
Min dotter heter A-C, hon o hennes familj köpte A:s hus. Då vet Du eller....?/KRAM C

Sassa sa...

Nu vet jag vem du är!!! Har gått förbi A:s hus några gånger och det är lika fint, som när A bodde där. Ett helt fantastiskt hus tycker jag. Nog ett av Linköpings absolut finaste<3

Chris sa...

Kul att Du kom ihåg! Jag är nybörjarbloggare! Men lär hela tiden, Ni är många som är såååå duktiga/C