INREDNING / STYLING

INREDNING / STYLING


söndag 25 september 2011

Trender ?

Nu helt plötsligt är det OK med färg!! Nu skall alla affärer gå över till färg och överge den vita inredningsstilen. JAG BLIR SÅ TRÖTT!"!  Varför kan man inte försöka hitta sin egen stil ??? Allt går ut på att någon, några, ganska många skall tjäna på att vi byter ut den gamla stilen mot den nya!!
DE som förfasade sig över rött ,orange och grönt, tycker helt plötsligt att det är ok och mer än det. Nu tycker ni att jag låter som en gammal..........................?! Miit första studentrum målade jag järnsängen i mörk, mörkgrönt och  andra inredningsdetaljer i vinrött!! Störtsnyggt , tyckte jag då!!!! ?????  Jag är inte född igår precis, så modet och färgerna har ändrats allt eftersom det varit modernt : Men jag tycker att en del förfasar sig antingen över för mycket färg eller för mycket av det vita. Varför kan vi inte våga blanda och hitta vår egen stil???











Denna blandning av stilar och färger tilltalar mig. Dessa bilder har tagits av min syster Helena Oddbjörn . Inspirationen och produkterna är från Strömgatan 4 inredning som är mitt företag vid sidan om engagemanget med Engle-Blomst.

2 kommentarer:

Chris sa...

Jag älskade de två blå-vita bilderna och tycker precis som Du.....ha en EGEN stil, det är charm! KRAM

Chris sa...

Pilgrimsvandring är TOPPEN. Nästa gåmg det blir n kvinnoresa ska jag skicka broschyr till Dej. KRAM