INREDNING / STYLING

INREDNING / STYLING


onsdag 18 januari 2012

Ville ha en Louis Vuitton väska, men..............................


Helt plötsligt ser man dem överallt !! Hur har folk råd ? De är verkligen supersnygga. De kan verkligen design och de håller sig till några olika färger och plottrar inte bort varumärket. Det beundrar jag dem för. De ser lyxiga ut och förmedlar en viss livsstil. Superflott och med stil!
När jag var i Los Angeles hängde de på var och varannan axel och nu likadant i Stockholm. Inte kul när alla har dem. Jag önskade mig verkligen en Louis Vuitton väska, men inte längre !!
Men nu till kostnaden " ALLA ÄR INTE ÄKTA" om det nu är det som är det viktigaste ???
Kolla in den här videon!!
FAKELOUISVUITTON

Nu stack jag ut hakan lite!! Jag kanske bara är avundsjuk?????? Men hur som helst ,vill man kanske vara lite mer ensam om att välja dessa toppensnygga väskor!!
Man tror ju alltid att man är ensam om den goda smaken. Vi påverkas ju mycket vad det gäller mode "på gatan".  Intressant, otroligt intressant ,tycker jag än en gång hur man kan lyckas bygga upp ett varumärke, och att det kan slå i hela världen !!!!

Inga kommentarer: