INREDNING / STYLING

INREDNING / STYLING


söndag 26 februari 2012

Vår i luften ...... men kallt

I dag har vi haft en riktigt fin dag här ute i Stockholms skärgård. Vår i luften , men kallt !! I Blidösundet ligger isen kvar, dock väldigt tunn och inget skridskoföre precis.
 Vaser och ljuslyktor, bricka och stor glasvas med tulpaner från Engle-Blomst. Prövar mig fram. Vill byta ut lite och förändra.
 Lite skira vårblommor piggar alltid upp.
 At byta ut kuddar och köpa lite blommor är det enklaste sättet att förändra.
Bild i från Allt i Hemmet med en soffa från www.engleblomst.dk  Våren är som sagt snart här på allvar. Vill alltid göra om så här års!! Var ska man börja!!! Vill göra om allt, ingen bra början!!

2 kommentarer:

Chris sa...

Kallt på nätterna, jag täcker mina nyplanterade påskliljor och pärlhyacinter! ALLTID för tidigt ute är jag!/KRAM C

Charlie sa ... sa...

Blev så glad för din fina hälsning! Tack rara du!

Du har en underbar blogg och jag inspireras av dig. Tycker du har en alldeles personlig stil och du har mycket vackert omkring dig. Det är jättehärligt!

Jag gillar personlighet ;)

Kramar!