INREDNING / STYLING

INREDNING / STYLING


fredag 13 april 2012

Skattkista eller skräprum !?




Man brukar ju säga att det är inte hur man har det ,utan hur man tar det ,som avgör om livet är enkelt eller ej. I ett av våra gästrum har jag mina " skatter"= tyger, täcken, kuddar och lite annat smått och gott.  Vissa av mina skatter, kan jag inte göra mig av med ,trots att jag egentligen inte behöver dem just nu.
Rörigt och lite stökigt tycker nog många, men för mig är det en skattkista.

Idag bär det av till Nordiska Trädgårdar http://www.nordiskatradgardar.se/ En gulddag hoppas jag, trots dagens datum FREDAGEN den 13.
Anna-Karin Nyfjäll ställer ut för första gången under namnet In the Mood ( hennes nya företag ) och det skall bli så spännande att se hennes monter. Lovar att ta  bilder , naturligtvis!!!


Sassa

2 kommentarer:

Chris sa...

Var rädd om skattkistan.
Jag håller med om IKEA viss hatkärlek men dom har ökat intresset för inredning och det är ju positivt. Jag letade stolar som kunde stå ute stolar "att inte vara rädd om" då passade dess oxå priset. Hoppas din dag varit bra/KRAM C

Charlie sa ... sa...

Ja, ljuvliga skatter! Så fint.

Vad spännande att höra om gårdagen och mässan!

Kram