INREDNING / STYLING

INREDNING / STYLING


onsdag 2 maj 2012

MIN DAG











Min dag denna 2 maj, innehöll allt!!! Resa från Yxlan, än så länge har jag ingen egen bil, utan jag tog bussen. Utsikten från busshållplatsen är allt från vackra hus , litet posthus, får och hav!
Målet var Södermalm och Anna-Karins nya affär In the Mood  ( öppnar den 15 augusti ) på Tjärhovsplan, inte långt ifrån "mina kvarter" nära Katarina Södra Skola, där jag arbetade i 14 år. Lunch med Anna-Karin  och sedan en promenad i den varma vårsolen. Dessa kvarter heter numera SOFO  http://sofo-stockholm.se/  Betydligt häftigare än tidigare.
Solnedgången med det rosa skimret över vårt Blidösund, inramade min dag på ett fint sätt. Det är så vackert där vi bor nu. Kontrasterna mellan storstad och landet trodde jag aldrig att jag skulle uppskatta så mycket!!


Sassa

Inga kommentarer: