INREDNING / STYLING

INREDNING / STYLING


måndag 14 januari 2013

Lite på gång!!


Lite roliga saker ät på gång! Lite kan jag berätta, annat får vänta............vill bli säker på att allt är i hamn.
En tre rumslägenhet skall säljas inom kort! Den är helt tom , men mycket snyggt renoverad och nu skall jag försöka göra den inbjudande och säljande. OCH jag bara älskar dessa utmaningar. Helst skall ingenting kosta och allt skall vara fixat och klart som genom ett trollslag. Men verkligheten är sömnlösa nätter, för hög budget och riktigt hårt slit!! Ändå är detta livet enligt mig!!
Det färdiga resultatet kommer att visas genom http://www.hemverket.se/  Detta är en ny bekantskap för mig. En ny typ av mäkleri. För 5000:- kan du sälja din bostad om du är beredd att göra en hel del av jobbet själv. Kontraktskrivning och pengatransaktioner sköts av Hemverket. Du fotar och tar hand om visningarna. Känns som en idé som ligger i tiden. Hemverket annonserar naturligtvis på Hemnet.


Sassa


1 kommentar:

Chris sa...

Vilken bra idé, ligger i tiden.
Lycka till och kram från Christina